niedziela, 12 grudnia 2010

Stan akwarium ogólnego

Ostatnio zrobiłem trochę porządku w akwarium ogólnym. Ilość roślin zmniejszyłem, bo było już straszne zagęszczenie. Przez jakiś czas rośliny pływały po powierzchni, ale zaczęły marnieć i musiałem je wywalić (pokryły się glonami). Poza tym roślinki pod spodem zaczęły mi marnieć z braku światła. Roślinki czeka jeszcze lekka przycinka, bo obiecałem rośliny koledze, który zakłada akwarium. W najbliższym czasie wyleci hygrophila, która rośnie po lewej w głębi, bo strasznie gubi liście i mi śmieci. W tamtym miejscu będzie rosła żabienica amazońska (na razie jest z przodu po prawej, malutka).

Generalnie ze wzrostu roślin jestem zadowolony. Nawożę cały czas metodą EI i nie mam problemów z glonami. Zastanawiałem się tylko jak spowolnić wzrost roślin, bo trzeba je tak często przycinać. Pozbyłem się już wszystkich roślin szybkorosnących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty