wtorek, 14 lutego 2017

Sterownik automatycznego zmierzchu i świtu.



Mój sterownik do automatycznego zmierzchu i świtu w akwarium ma się doskonale. Powstały kolejne wersje. Aktualnie dostępna jest wersja 3.

Staram się ciągle rozwijać oprogramowanie żeby dostarczyć unikalne rozwiązanie dla akwarystów. Myślę, że się to udaje,

Jak widać na zdjęciach zmieniła się obudowa i sterownik wygląda teraz naprawdę profesjonalnie. W środku też nastąpiły zmiany. Wymieniony został czujnik temperatury oraz tranzystory sterujące kanałami.


Widziałem w sieci, że niektórzy pisali, że sterownik ma sterowanie napięciowe. Nie jest to prawda. Sterowanie jest PWM, czyli kanał jest zwierany do masy i rozwierany (600 razy na sekundę). Prąd płynący przez kanał nie jest ograniczany a napięcie jest takie jak podane na zasilaniu. Oczywiście jeżeli będziemy mierzyć napięcie zwykłym miernikiem, to miernik to uśredni i zobaczymy napięcie proporcjonalne do ustawionej mocy.

Staram się też szybko reagować na wszelkie problemy związane ze sterownikiem (a nie ma ich dużo) i rozwiązywać je na korzyść użytkowników. Inspiracją dla mnie jest polska firma Aquael. Kiedyś napisałem do serwisu, że stuka mi wirnik w nowo kupionym filtrze Unimax700. Następnego dnia miałem kurierem na ich koszt przysłane dwa nowe wirniki (w tym modelu są dwa wirniki). Nie pytali o gwarancję czy skany dowodu zakupu, po prostu rozwiązali problem. Też staram się działać podobnie. 

PS. Nie jestem w żaden sposób związany z firmą Aquael. Jest to po prostu moja opinia jako zadowolonego klienta.

4 komentarze:

  1. Witam, czy to urządzenie wysteruje belkę LED Chihiros; 33W, 4800lm, zasilaną 12V, 5A?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sterownik można zakupić w sklep.palabras.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak sprawdza się do tej pory? Właśnie zastanawiam się nad jego zakupem i chciałbym poznać Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty